Sider

onsdag den 18. juni 2014

LCHF cookies med peanutbutter

Jeg havde i et stykke tid gået og luret på en opskrift på chokoladecookies med peanutbutter, og nu skulle der være! :) De var hurtige at lave, og da jeg var igang i køkkenet, lavede jeg også lige en omgang vanille is med peanutbutter og chokoladestykker :)

Opskrift på peanutbutter/chokolade cookies:

150 g blødt smør
3 spsk sukrin gold
1 æg
1 dl mandelmel
1/2 tsk vanillepulver
1/2 tsk bagepulver
3 store spsk peanutbutter
50 g mørk hakket chokolade

- Pisk smør med sukrin gold og tilsæt æg
- Tilsæt de tørre ingredienser og pisk
- Tilsæt peanutbutter og pisk igen
- Rør chokoladen i
- Sæt dejen i toppe på en bageplade
- Bag i 10-12 min ved 180 grader
- Lad dem køle helt af


Smukke blomster kan man forresten altid bruge! Disse fandt jeg i netto til en flad 5'



Ingen kommentarer:

Send en kommentar